Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Közlemény igazgatási szünet elrendeléséről

2025. december 29. és 2026. január 1. között szünetel az ügyfélfogadás a Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzat Hivatalban.

A Hajdú-Bihar Vármegyei Önkormányzati Hivatal tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése, valamint az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény (továbbiakban: Törvény) 7. § (1) bekezdésének c) pontja alapján a Hivatalnál Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzata Közgyűlése a
37/2025. (II. 21.) határozatával

2025. december 29. napjától 2026. január 1. napjáig

igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama a Törvény 3. § (2) bekezdés 1. pontja alapján nem számít bele a Hivatal előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalnál az ügyfélfogadás szünetel.

A Hivatal, Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzata, Hajdú-Bihar Vármegye Cigány Területi Nemzetiségi Önkormányzata és Hajdú-Bihar Vármegye Román Területi Nemzetiségi Önkormányzata hivatali tárhelyére, valamint postacímére érkező küldemények az igazgatási szünet időtartama alatt korlátozottan kerülnek átvételre, dokumentumok személyesen nem nyújthatók be.

A fentiekkel kapcsolatosan a Hivatal kéri szíves megértésüket és együttműködésüket!

 

 

Dr. Dobi Csaba

jegyző

hirek_categories: Események, rendezvények hirek_categories: Felhívás hirek_categories: Közérdekű közlemények hirek_categories: Önkormányzat hirek_categories: Választás post_categories: Hírek
Megosztás: