Közlemény igazgatási szünet elrendeléséről
2025. december 29. és 2026. január 1. között szünetel az ügyfélfogadás a Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzat Hivatalban.
A Hajdú-Bihar Vármegyei Önkormányzati Hivatal tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése, valamint az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény (továbbiakban: Törvény) 7. § (1) bekezdésének c) pontja alapján a Hivatalnál Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzata Közgyűlése a
37/2025. (II. 21.) határozatával
2025. december 29. napjától 2026. január 1. napjáig
igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama a Törvény 3. § (2) bekezdés 1. pontja alapján nem számít bele a Hivatal előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalnál az ügyfélfogadás szünetel.
A Hivatal, Hajdú-Bihar Vármegye Önkormányzata, Hajdú-Bihar Vármegye Cigány Területi Nemzetiségi Önkormányzata és Hajdú-Bihar Vármegye Román Területi Nemzetiségi Önkormányzata hivatali tárhelyére, valamint postacímére érkező küldemények az igazgatási szünet időtartama alatt korlátozottan kerülnek átvételre, dokumentumok személyesen nem nyújthatók be.
A fentiekkel kapcsolatosan a Hivatal kéri szíves megértésüket és együttműködésüket!
Dr. Dobi Csaba
jegyző